30 Nisan 2013 Salı

hafta sonu gezintisi..

geçtiğimiz hafta sonu bizim için değişikti.Kıştan sonra ilk kez sere serpe  dolaştık.Üşümeden.Rüzgara karşı koymadan.


Üstüne  bir de çocuklar yavru bir yılan bulmaz mı??
ölmüştü. Ya da ölmek üzereydi..tam bilemiyorum..bazen kıvrılır gibi geldi.Bazen tam hareketsizdi.
Ama çocuklar aralarında paylaşamadı.
Büyük "biraz da ben bakacağım, sıra bende "diyor.
Küçük ise "benim.beiiimmm." diye ciyaklıyor .vermiyor.

işte yılanımızdan bir kaç kare..
şimdi kuruyor..böcek , akrep , kelebek , sinek  vs . vardı. 
Koleksiyonumuza yılan da eklenecek .


2 yorum:

  1. çocuklar çok tatlı dilekcim. maşallah.. yılandan çok korkarım resimlere bakınca içim bi hoş oldu

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim..ben de yılandan hiç hoşlanmam.bazen yolda giderken elini tutmak istediğimde elini tuttum..unutmuşum ..elime yılan değdiğinde ben de hoş oldum..hiç hoşlanmaammm

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.