19 Nisan 2013 Cuma

krep.. çikolata ile..







Benim gibi çocukları iştahsız olan anneler beni anlar.
kahvaltıda ne yapsam da yedirsem diye düşünür dururum sabah olunca.Küçük oğlan idare eder iştah konusunda .Ama büyük oğlan felaket iştahsız..
bazı sabahlar ona krep yaparım..

hiç olmazsa içinde ne ararsan var:)
malzemeler:
1 yumurta
1/2 çay bardağı süt
1 çay kaşığı şeker
bir tutam tuz
bir tutam vanilya..
yapılışı:
hepsi birden çırpılır.Akışkan bir hamur elde edilir.

Yanmaz tavaya dökülür.Ben kalın döktüm ki karnı iyice doysun diye..
ince dökseydim 2 tane krep çıkardı .Ama bu seferde gözüne çok gelirdi ..yiyemezdi..
krep piştikten sonra şeritler halinde kestim..şeritleri de ortadan ikiye kestim.Çünkü rulo şekli verdiğim zaman çok kalın oldu....arasına krem çikolata sürdüm..ki bayılır oğlum..

Siz bal , reçel  sürebilirsiniz.
ruloları kürdan yardımıyla da tutturabilirsiniz..

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.