16 Nisan 2013 Salı

yenilenen giysiler.

yukarıdaki hırkayı kendim ördüm..ve kendimce  hoş bir hale getirdim.


bu pembe kazağım ise yeni evlendiğimde alınmıştı.eşimin hediyesi.yaklaşık 10 yıllık..ama hala sağlam ve sevdiğim bir kazak..inci düğmeleri yaka gibi diktikten sonra parlak taşları ütü ile sabitledim..ve bir mağazada gördüğüm modelin aynısı oldu..yaka görünümü kazandı kazağım..


bu kahverengi kazağımı ise kayınvalidem 2.oğluma hamile iken almıştı.yakası v şeklinde ve derin dekoltesi var..ya gömlek ile giyecektim yada içine bir penye ile giymem gerekiyordu her zaman..ben de tuhafiyeciden aldığım bu dantel yakayı v kısmına diktim.nisbeten kapandı açık kısım..dikkat çekmiyor en azından..rahatca giyer oldum kazağımı..çareler tükenmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.