18 Nisan 2013 Perşembe

kolay elbise dikimi.

önce çok beğenerek aldığım kuru kafa desenli kumaşımı yıkadım,kuruttum..
 ikiye katlayıp tek tarafından yukarıya kadar diktim.Tam  yukarı demeyeyim.Yukarıya  yaklaşık 30 cm. kala dikişi bıraktım.
 karşı taraftan da 30 cm. kadar aşağıya doğru kesik attım.Karşılıklı kesik oluştu.Bu kol oyunusu oldu..omuz kısımlarını ise diktim..
 kumaşımı ikiye katlayıp boyun ve sırt oyuntusunu kestim.
 ve diktikten sonraki hali..elimde bir kaç metre dantel vardı.onuda kol ve yaka kısmına diktim..
 artan kumaştan kuşak yapıp belime bağladım.ama lacivert ince bir kemer alırsam daha güzel duracağından eminim.
önden görünüm.tamamen elimde diktim..çünkü küçük oğlum 2 saat kadar uyur.o uyanınca makineyi ortalıktan kaldırmak lazım..görürse ellemeden bırakmaz..tehlikeli olabilir.
sök ,tak , çıkar derken acele ediyorum..bu sebepten de acele işe şeytan karışıyor.En iyisi mi ben makineyi çıkarmayayım . Elde dikeyim dedim.Ve sonuç gayet başarılı bana göre..
Kumaşı ayrı bir beğendim..
VE MUTLU SON.....

2 yorum:

  1. tatlım çok güzel olmuş yaaaa :)) izin günümde bende yapıcam :) bi blogta benmi açsam ya bu arada çocuklarjnı yeni gördüm ben maşallahları var canım :) kk kaçak ev sahibi ;)

    YanıtlaSil
  2. beğendiğine sevindim canım..kk kaçak ev sahibi:)

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.