10 Mayıs 2013 Cuma

uğur böceği küpelerim.








yılbaşında eşim oğlumla birlikte uzun zamandır istediğim uğur böceği küpeleri hediye olarak bana almışlar..

O kadar beğendim ki anlatamam..Hiç kulağımdan çıkarmadım.
Akşamları oğlumu okula almaya gittiğimde de herkesin dikkatini çekmişti zaten ..

Nereden aldın deyip de  kuyumcuya gidip alanlar bile olmuştu..

yaklaşık 15 gün önce uğur böceklerinin üzerini sakız gibi bir madde kaplamış ..eşim farketti..

Ben çocuklardan şüphelendim ..Boğuşurken kulağıma yapıştırmışlardır diye ..

Aldık küpeyi elimize çıkartalım sakızı diye..Ama üzerindeki sakız falan değildi..ve her iki küpede de vardı.

Anladık ki küpelerime bir haller olmuş..Üzüldüm ..Çünkü severek takıyordum..

Neyse ertesi gün gittim kuyumcuya..

Dedim böyle böyle..

Kuyumcu cuma namazına gitmek için abdest alıyordu..damadı ilgilendi benimle ..Kızıda izlemekte..

Tamam dedi damadı değiştirelim..

Ay dedim ..İyi bari ..Problem çıkarmadılar..

Beğendim bir küpe ..Çünkü aynısından kalmamış..Aynı ayarda bir küpe alacaktım..

Kız tarttı ..

Damat dedi ki küpeyi 90 saydım..Alacağınız küpe ise 160 tl..

Ama ben eşimin kart ekstresinde küpenin fiyatının 150 olduğunu görmüştüm..

Dedim :" 90 değil 150 olmasın küpenin fiyatı." 

damat " evet ama ben zarara mı gireyim.." 

sanki ben küpeyi satıyorum adama..

o da hurda niyetine alıyor..

Orada hafif bir tartışma oldu..

Ben diyorum fabrika hatası ise ayıplı mal ise bunu değiştirmek zorunda zaten size satan firma..

damat inat ediyor..elektirikli eşya mı bu değişim olsun..

üstelik 15 gün içinde olur değişim..

diyorum hatalı mal..2 yıl garanti olmaz mı??

damat hala elektrikli eşya mı bu ?? diyor..

Allah Allah bunun hatasını ben niye çekeyim..

Neyse kız araya girdi..Amca araya girdi..Tamam dedi...yani siz zarar etmeyin ..Biz üretici firma ile görüşelim..

üzeri mine ile kaplama imiş..Bozulmazmış..ben küpelerle sadece banyo yaptım..su ile..kezzapla banyo yapmadım ya...

bugün 15 gün oldu...

ben dün gitmiştim dükkana..Kızı dedi ki firma hatayı kabul etti..ama aynısından yok ..aynı gramda başka bir küpe alacaksınız..size verdiğim kart ile gelin alın kartınızı..kartta gramı vs yazıyordu..

tamam dedim ..bugün okula oğlumu bıraktıktan sonra gittim yeniden ..

Amca  vardı..karısı vardı..damat vardı ..ama kızı yoktu..

Amca dedi ki" kızım yok daha sonra gelin ..bu konu ile o ilgileniyordu..onun bilgisi var.." 

Hey yarabbim..dedim böyle böyle olmuştu..hatırladım dedi..ama kızım ilgileniyor...

telefon numaramı aldı ve kızı gelince beni arayacakmış..yarın da gelmeyebilirmiş...

orada birşey söylemek istedim ama demedim..tuttum kendimi...

Bu amcanın dükkandaki kızı ve damadı bizim apartmanımızın 1 .katında 3 yıl oturdu..daha 1 ay önce apartmandan taşındılar..gittiler..

Apartmanımız zaten 3 yıllık,yeni bina..herkes aynı zamanda taşındı sayılır.. O zamanlar  amca ve teyze de kızlarının evini taşıdılar,  yerleştirdiler ..sık sık da gelip gittiler..kızlarını ben taşındıktan 1 yıl sonra apartmanda birkaç kez görmüştüm..
kızda ne selam ne kelam..

hiçbiri yok..

ben dedim birine misafir gelmiş kadın galiba .daha önce hiç görmedim..öyle bile olsa bir "iyi günler " demek zor mu ??

sonra sonra komşularla  toplandığımızda söylediler ki o kadın o evin oturanıymış..

bırak komşuları evine buyur etmeyi  , görüşmeyi ..selam bile vermiyor..yaban gülü..

teyze ile bir kaç kez karşılaşmıştık aslında ...kızımı yerleştiriyorum..evini taşıyoruz..apatmanda size komşu olacak ...diye tatlı bir dille söylemişti..

o dükkana girdim..ve ben onların bizim apartman komşumuz olduğunu biliyordum..ama onlar benim onların 3 yıllık apartman komşuları  olduğumdan haberleri bile yoktu..
bilseydi tartışmazdı zaten..

bir selamımız bile olmadı yani..

böyle komşuluk da hiç görmemiştim..

bunu da gördük ...

ne diyeyim ..Allah akıl fikir versin..

Bileydim eşim bana küpe alacak ...başka dükkandan al derdim..karşı karşıya geldik ama herkes birbirinden bi haber..Komşuları olduğumu bile bilmiyorlardı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.