3 Mayıs 2013 Cuma

NE YAPACAĞIMI BİLEMEDİM



ediz.....
Benim küçük oğlum..
Birkaç gün önce hastalanmıştı..hafif bir nezle..
Gece uyumadık her hastalıktaki gibi..
Gece uykuda bile olsa " Anne sümük akıyoooooooo""   zır zır ağlayarak.
"sil anne sil , sümük akıyooo"


Eh annelik kolay mı ..Gecenin bir yarısı sümük silmek için odasına git gel yapmamak için yanıma aldım..Bir elimde kağıt mendil ile uyudum..Ediz kurulu saat gibi 2 dakikada bir sümük sildirdi..Baktım kağıt mendiller bitmiş.
Koca bir tuvalet kağıdı rulosu işimi görür diyerek onu kullandım..

Sabah olduğunda her yer tuvalet kağıdı olmuş..

Tabi bizim oğlan sümük akar da değerlendirmeden durur mu..Gardrop aynasının karşısına geçip sümkürdü sümkürdü "Allah Allah hayırdır" diye bir yandan yatak topluyorum bir yandan da ona bakıyorum..
Genellikle "Anne sil " diye yanıma gelir..

Burnunu gardrop aynasına dayayıp bütün sümüklerini aynaya buladı..

Her gün ayna silmekten usandım..

Sümük yoksa tükürüyor aynama..ve yine elleriyle buluyor boyunun yettiği kadarına..

Önceleri anlam veremiyordum..her gün ayna siliyordum..ama birkaç saat sonra yine aynam bulanık bulanık . Bir haller olmuş .
Bir gün tesadür rastladım ki ..ne göreyim..

Yukarıda antattığım gibi ...

Eh ediz sen beni yor bakalım daha ..

Bugün de tarif eklemedim..zaten pek bir  bir hayran kitlem olmadığı için bana alınan  olmaz diye düşünüyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.