9 Mayıs 2013 Perşembe

oğlumun okuma bayramında giydiğim elbise.



Emir 1. sınıfı bitiriyor.okuma bayramımız oldu.
Emir'i izlemeye babaannemiz ve dedemiz de geldiler..
Dedemiz ve oğlumla birlikteyiz..

Bu kumaşı 6 yıl önce almıştım..
 o zamanlar  kolay dikiş dergisi almıştım.
patrondan kalıp çıkardım.. çıkardığım kalıplar 5-6 tane idi ve ben bunların birleşiminden elbise çıkmayacağını düşündüm..
patrondan ilk kez dikiş dikecektim..Kumaşı saten .
o zamanlar dikişte bayağı acemiyim.
 teelledim
baktım iyi görünüyor.
Bir makine alırsam diker giyerim diye 6 yıl dolapta sakladım.Elde dikmeye cesaret edemedim.
Neyse ben dikiş makinesi aldım ama makinede dikiş dikmeyi de beceremedim.
Daha önce de dediğim gibi makinem iplik kesiyor , iğne kırıyor, arada dikmiyor.
Bu yüzden dikmekten sıkıldım makine ile dikişten .Bir de çocuklar karıştırmasın diye sadece 2 saatliğine çıkardım yukarıdan .o da büyük okulda , küçük ise öğlen uykusunda iken.
Ama makineyi artık çıkardım.
Çocuklar farketmesin diye üzerine birkaç kıyafet koydum.
Eskiden kpss ders çalışma kitaplarımın olduğu masada..
dikiş makinesi boyunda kitaplar üst üste dururdu.
bu yüzden de farketmediler dün.

ve ben makinemin huyunu suyunu çözebilirim el altında olursa en azından.
Elde dikmekten kurtulurum.

Bu elbiseyi de elde diktim.
En son gün fermuarını diktim.Ve giydim..
Çook beğendim...





2 yorum:

  1. merhaba canım
    Emir e kocaman öpücükler maşallah,rabbim nice güzel günlerini göstersin inş.
    Dilek ellerine sağlık kuzum nasıl yaptın ellerinle hiç yorulmadan maşallah sana en kocamanından.

    YanıtlaSil
  2. canım okuma bayramını da atlattık çok şükür ..

    Önümüzde okulumuzun çayı var..

    Sanırım yarın.

    Bilet aldım ama ben tarihleri hemen unuturum..

    Canım elde diktim evet..

    Şu an bir etek dikiyorum yine elimde..

    İnanır mısın makineyi açmak daha zor geliyor bana şu ara ..Deli miyim neyim ??

    En zor gelen de masuraya iplik sarmak ..

    sürekli ayrı renk kumaşlarla çalıştığım için sök tak çok külfet geliyor bana..

    Bunun bir kolay yolu var mı kuzum, bana bir anlatsan??

    Ellerimle hiç yorulmadan diktim canım..Hareketli yapım ellerime de yansımış..Hızlı hızlı diktim..

    Senin de ellerine sağlık ..Harika ceketini gördüm..

    Buluşmanız da gerçekleşmiş..Tebrik ederim..

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.