2 Mayıs 2013 Perşembe

bugün boş.tatilll..:)

Hava güzel ise eşim zıpkınla dalmaya  gider..
yani bahar geldimi eşimi izin gününde evde yok..
Güzel yanı çoluk çocuk  taze balık yiyoruz .ve o da  çok sevdiği işi yapmış oluyor.
stresini denizde atıyor.

yeni tariflerim var ama fotoğraf makinemi bulamıyorum.çocuklardan saklamıştım..ellerine geçirirlerse ne olursa çekiyorlar..çizgifilm izlerken sevdikleri çizgifilmler , böcek , çiçek , çatal , kaşık ne olursa..

Ama bu kez de ben makineyi bulamadım ..öyle iyi saklamışım ki ..

:)

neyse bu gün böyle olsun..zaten çok ziyaretçim de yok ..çok izleyicim de yok ..

zeytin yağlı taze asma yaprağından sarma yapmıştım.makinemde..sarma çok lezzetli oldu..sanırım hepsi taze olduğu için..yani asma yaprağı taze..şimdilerde pazarda heryerde var..taze nane kullandım..maydonoz ve dereotu da koydum..onlarda taze...nefis oldu..zaten az yapmıştım..ama bitti bile ..bitmeden son birkaçtane kalmıştı ki ben resim çekebildim..


çok kolay pasta yapmıştım.kek ile..o da makinede ..


:(

şu makineyi bir bulsam çok iyi olcaktı ..

umarım bugün bulurum ..ya da yarın .. ya da sonraki gün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.