16 Mayıs 2013 Perşembe

küpelerim yenisi ile değiştirildi.

Daha önce yazmıştım uğur böceği küpelerimin hikayesini..

küpelerim değiştirildi..aynısı olmadığı için yeni bir küpe beğenmem söylendi..

mine kaplama olan küpelere bakmadım..

tekrar problem yaşamamak için.

normal bir küpe aldım.

Amca kızı gelince arayacağını söylemişti ..ama arayan soran olmayınca yine 

küçük oğlumu alıp gittim..

kızı oradaydı.

yenisini aldım....

yani değişim yapmak için illa ki elektronik eşya olması gerekmiyormuş ..

damat bey bunu anladı..

hoşuma giden de bu oldu..

2 yorum:

  1. keşke resim de koysaydın canım merak ettim şu meşhur küpeleri :)

    YanıtlaSil
  2. KOYARIM CANIM RESİM..

    BİRAZDAN OKULA GİDİYORUZ.MAKİNEMDE YENİ TARİFLERİM DE VAR ..ONLARI DA EKLEYECEĞİM,

    DÖNÜŞTE İNŞALLAH..

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.