19 Şubat 2014 Çarşamba

Evlendik Evin Yolunu Bulamadık.

Yine yok tarif.Ama yakında yükleyeceğim söz. Yazacağım konuları bulmakta güçlük çekiyorum. Tarif yayınlamak daha kolay.
Bugün Nikah günümü anlatayım o zaman..Hayli maceralı geçmişti çünkü..
Nikahımız Bolu "da kıyıldı.Evimiz İstanbul"da , orada oturacağız.
Gelinliğim çok güzel..Uzuunn kuyruklu inci işlemeli, harika.
Sabah kuaför, stüdyo çekimleri oradan nikah salonuna gidiş. Nikahımız öğlen üstü kıyıldı ..Tam saatini hatırlamıyorum (çok ayıp)ama 14.30"du sanıyorum.

Nikah sonrası Göl etrafında araba gezisi , fotoğraf çekimi..Sohbet , yemek ..

Saat 17 .00 olduğunda kiraladığımız taksi bırakacak bizi İstanbul"daki evimize..Gelin arabamız ise Ankara" ya dönecek.
Gelinliğimi çıkardım..Gelin başı hala duruyor..Tam bir kuş yuvası.Nikahta takılan bilezikler künyeler yüzükler üstünde kalsın dedi aile büyükleri..En sağlam yer kolun , kolunda kalsın.

Sonra vedalaşmalar, kucaklaşmalar vs..
Bir de kayın validemin arkadaşı gelecek bizimle , onu da İstanbul"da Levent "e bırakacaktık. Öyle hatırlıyorum.

Bindik taksiye gidiyoruz...Eşimle arkada yolculuk ediyoruz. Yine sohbetler kırılıp gidiyor..
İstanbul"a yaklaştık..saat 21 .00 oldu sanırım..Dura kalka gittik çünkü..

Kayın validemin arkadaşı akrabalarının evini tam olarak hatırlayamıyor..
Burası mıydı, şurası mıydı ? Bayağı bir zaman geçti..
Fakat o  ara sokaklarda evi ararken araba bozuldu ..Gitmiyor.. Şoför indi ;açtı motor kapağını , başladı uğraşmaya...
Uğraştı , uğraştı..
Sonra döndü bize :
_"Abi bu iş beni aşar, sanayii yi arayacağım..Ordan tamirci gelsin.Siz abla ile akrabalarına gidin. Araba çalıştıktan sonra telefonlaşalım. Evinize bırakırım sizi"

"Haydaaaaaaa....!!!!!!  Ama benim kafa kuş yuvası..
Makyaj da o şekill!!!!!!...
Kollar şıngır şıngır..Saat olmuş 22.00 ...Bu saatte ne misafirliği. Gelin oldum, kendi evime gidemeden misafirliğe gidiyorum .
Yok artıkkkk!!"

Kayın validemin arkadaşı aradı akrabalarını  söyledi böyle böyle..Akrabalarının evine yakın bir yerde bozulmuş taksi..Bizi aldılar..
Eve girdik ki herkesin yüzünde garip bir gülümseme..Ben kendimi daha bir garip hissediyorum ..
Çay demlemişler. Kurabiye , börek ...
Gecenin bir vakti olmuş..Gelin damat evlerine gidememiş , misafirliğe gelmiş.Gözler üzerimizde..Bıyık altından gülüşmeler..Süzüm süzüm süzmeler..

Çaylar geldi . Karıştırmak istedim. Malum bilezikler, takılar şıkırdıyor. Çok rahatsızımmmmmmm...Zaman sanki geçmiyorrr!!!!!!
 40 dakika sonra taksici eşimi aradı.
"Abi gelin hadii, araba çalıştı."
Nasıl sevindim anlatamam..Oradakilerle de vedalaştık..Sarıldık vs..
Kayın validemin arkadaşını orada bıraktık.
Taksiye bindik gidiyoruz..
Veeeeee nihayet evimiz ufukta göründü..Şükür ..
Taksi durdu evin önünde. Saat gece yarısı 24:00.
İndik  , eşim parayı verdi, birkaç valiz aldık bagajdan.. Taksici ile  kucaklaştı eşim..Sonuçta güzel işlere imza attı..Gelin -damadı evine teslim ediyor.Tüm zorluklara rağmen...Merasim var!..
Hadi artık taksici bin arabana git artık !!!!!!...
Bindi taksiye ..Biz de eşimle el sallıyoruz ..Adam kontağı çeviriyor fakat araba çalışmıyor..çeviriyor çalışmıyor.
O kadar kucaklaştık oysa..Hani gidiyordunnnnnn !!!

Geri indi tabi.."Abi taksiyi bir ittiriversen ya"
"Hay hay .."
Eşim 1 sokak boyunca taksiyi ittirdi..Ve motor çalıştı..Yine el salladık .Bay Bay ....
Taksici de kornaya basa basa gitti..(Yok artıkkkk!!!)
Bütün mahalle sokağa dökülmeden biz apartmandan içeri kaçtık..Bir de komşulara  yakalanmayalım demi ama..