10 Şubat 2014 Pazartesi

Ankara'ya gittik geldik.

Hafta sonu cumartesi sabahı erkenden yola çıktık.sanırım 06:30 da çocukları kaldırdım yataklarından.
-"Hadi Ankara 'ya gidiyoruz.Ankara yolcusu kalmasınnnnnnnnn"
Zaten biliyorlardı akşamdan heyecan vardı bizimkilerde .
  Emir küçüklüğünden beri sabah kaldır hemen fırlar yataktan..Bir seslenmek yeterlidir.
Ediz de öyle..
-Edizzzzzzz.Hadi Apocuğa gidiyoruz..
_Tamam , der ve hızlıca yataktan kalkar..Sıcacık uyku tulumunun fermuarını açarım..kendisi de sıcacık..hemen üstler başlar giyinilir ki bayram sabahı gibi her bir kıyafet yıkandı ütülendi baş uçlarına koymuştu..

Babamız birkaç dakika daha önceden indi ki araba ısınsın ,çocuklar evde bile üşüyoruz diye zıp zıp zıplıyor..çanta ve son birkaç detay ..hazırız ..Garaja gittik..Otobüs çok geçmeden geldi.
28-29 numarayı ayırtmıştım daha önce ve o numaraları da almıştım..
Oturduk yerlerimize..Çocuklar hemen tv açtı..Çocuk filmi açıyorlar . 'Çirkin ördek yavrusu.'

Neyse yola çıktık çıkmasına ama otobüs Karadeniz Ereğli 'den geliyor..Yan koltukta bir çocuk Etii cin almış..Ama yememiş servis kısmında duruyor..Ediz bu görür de canı istemez mi?
-Anne Etii cin istiyorum.
-Tamam oğlum alırız.
Neyse ilk durak Bolu.Yarım saat gittikten hemen sonra..
Bolu dan binen yolculardan 2 bayan geldi başımızda dikildi..Bizim koltuk 28-29 diye..

_AAaaaaa...hemen bilete baktım ki benim bileti garajda 11-12 diye kesmişler..Oysa 28-29 ayırtmıştım..Özellikle arkalardan istemiştim yeri.

Neyse toplaştık hemen çocuklarla ki çok çabuk yayılmıştık.
11-12 ye geçtik..Çocukları koltuklara koydum .Ediz in elinde ne göreyim..Etii cin..aaaaaa  o da nerde çıktı..11-12 de bırakılmış sanırım dedim .
Ama Emir "Hayır anne o çocuğun Etti cinini aldı ..Geçerken.''
Otobüs mola verince yan koltuktaki çocuk aşağı inmiş annesiyle..Bizim oğlan da geçerken almış..Hiç çaktırmadan..
Aldım elinden ..Koştum arkalara koydum yerine..
Tabi ediz çok sinirlendi..Paketi açmaya çalışıyordu zaten..Yiyecekti.Hayali bile tatlıydı yani.
'Siz burda oturun hemen geliyorum " diyerek atladım arabadan aldım ikisine de etti cinn..Ediz hemencecik yedi..Emir ise az yedi,koydu kenara..Ediz ona da el attı tabi
" Aaaa yiyemiyor musun? Ben yerimmm''
Onu da yemesine göz yumamazdım elbette..Bir bahane ile aldım elinden..Hissettirmeden..Çok çok şekerli..Zaten otobüs ikram yaptı çok geçmeden .Onlar da şekerli..Tatlı tatlı gittik Ankara"ya..
Gittik , gördük , gezdik , geldik...Her şey çok güzeldi..Apocuğumuz da iyi olacak inşallah..Sonra yeniden buluşacağız Ayvalık "da ..Hayallerimiz böyle..Umarım gerçek olur..Bekle bizi Ayvalıkkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.