14 Şubat 2014 Cuma

YİNE MAMA YOK.

Hala resim yükleyemedim. Mama tarifim yok. Aslında var da makinede.
Ne yapsam. Acaba Emir ve Ediz"in maceralarından mı bahsetsem yine. Hem hatıra kalmış olsun buradan.
Evet evet .
Dün akşam eşim işten geç geldi. Bu yüzden biz de harici bellek midir nedir ondan film izledik tv den.
Neyse film izlerken Emir ödevlerini yaptığı için ödevler hayli uzadı.
Sanki 3 saat sürdü..Neyse film bitti "hadi yatma vaktii...uyku yolcusu kalmasııııııııınnnnn"

Hemen itiraz küçük oğlandan. "Ben yatmayacağım ama..uykum yoooohkk..istemiyorum.."
Kaşlar çatık tabi bana bakıyor..
"Hadi çufff  çuuff uyku treni kalkıyorrrrr."

Yok kaşlar hala çatık...

Aldım Ediz " i kucağıma ..Tepiniyor tabi.."Hadi çişeee."

itiraz devam ediyor."Ben babamı bekleyecektimmmm"
"Baban geç gelecek.'
'Ama olsuuunnn"
Neyse yatırdım yataklara ..Ama dün akşam şarkı , ninni yoktu..Çok yorgun hissediyordum kendimi..Bir yandan da üşüyordum nedense..


Yattık..Ediz bir ara itiraz etti ..yattıktan 5 dakika sonra falandı..ben de sarılmışım yatağının ayak ucundaki yorgana..sızmışım da hafiften..onun çığlığıyla zıpladım..
"Ediz sus abin uyudu!!"
"Ama niyyeee"
"Hadi uyu, benim çok uykum var, konuşamayacağım."
"Ama ışığı açççç"
"Ediz sızlanmadan konuş!"
"Ama niyyeeee!"
Hala sızlanıyor..

Ayak ucunda yattığım için birkaç mıncıklama hareketi ile onu kızdırdım..Başladığı avazı çıktığı kadar bağırmaya , ağlamaya. Eyvah!!

"Ediz sus .Abin uyanacak."
Yok daha çok bağırıp , çığırıyor"
Ediz:- "Babamı istiyorum , babam gelsinnnnnnnn"
_"Baban işte geç gelecek."
_"Ama babamı seviyorummmmmmmmm."

Sonrasında uyudu..
Ben de ayakucunda yatıyorum hala ..Bir kapı tıkırtısı..Eşim geldi..Kalktım karşıladım.Elini yüzünü yıkadı .Salona geçtik oturduk..İşlerini anlattı biraz.Sonra ben Ediz " in yaptıklarını anlattım..
İçeriden bir tıkırtı geldi..Eyvah Ediz uyanmış..Babasının geldiğini de anlamış..

Ayak sesleri sürüyerek ve yavaş yavaş gelir gibiydi..Hakikaten de öyle..Salonun kapısında yavaşça belirdi..Ama başından aşağı geçirdiği bebek yorganından önünü göremiyordu..bir de elinde yastığı..yerdeki oyuncaklara çarpa , çarpa geldi..Biz de ses etmedik..Kucağımıza çıktı..Ama yüzü hala görünmüyordu..Babasıyla öptük, öptük ,öptük.Yüzünü açtık..Nasıl mutlu, nasıl mutlu..kikir kikir..sonra babası götürdü yatağına koydu..Saat 23 :00 olmuştu..Hemen uyumuş zaten..Sıpa Ediz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.