7 Şubat 2014 Cuma

Adil Emir "in diş perisi



Adil Emir dişleri sallanıp da düşmeye başladığından beri bir diş perisinin olduğunu ,sallanan dişini kendisi çekebilirse ve dişi yastığının altına koyarsa diş perisinin ona para bırakacağını söyledik..

neyse .zaten toplamda 6 dişi düştü sıpamın..
20 gün önce ön dişinden biri düştü..bulamadık..yastığının altına koyamadık..

4 gün önce de ön dişlerinden biri düştü..yastığının altına koydu..o gün ben unutmuşum..sabah kalktı..anne diş perisi para bırakmamış..ben de bu akşam yine koy bakalım..işi çoktur gelememiştir dedimneyse o akşam yattı uyudu..ben 5 tl koydum yastığının altına..yalnız dişi almayı unutmuşum..sabah kalktı dişi gördü..
"anne almamış dişimi..bu akşam yine koycam..yine para bıraksın."hay Allah"ımmm..tamam dedim..akşam yine koydu dişi not yazmış 
"diş perisi bana 4 lira 25 kuruş verir misin?"
hesaplamış oyuncak alacak.eksik kalan kısmını hesaplamış.onu istiyor.o akşam istediği parayı koymadım..bozuk param çıkmadı..3 tl koydum..ama bu kez dişi unutmadım aldım..fakat yüksek bir yere koymamışım dişi..buldu..daha önceden kayıp dişi de ediz sağı solu karıştırırken ortaya çıkarmasın mı??2 dişi yeniden aldı yastığının altına koydu..
not da yazmış yine..
"diş perisi bana 10 tl.65 kuruş verir misin?? parayı çok seviyorum.."
yine kağıdın arkasında hesap kitap yapmış..oyuncak için eksik gelen rakam bulunmuş..ama istediği oyuncak değişmiş ki istediği para farklı.neyse bu kez aldım dişleri ve çok zor bir yere sakladım.parayı da bıraktım..çok sevindi yine sabah.
oysa daha önceki dişler için 10 tl..20 tl vermiştim..o paraları "anne diş perisi para bırakmış al senin olsun "diye bana geri verirdi..hatta geri veriyor diye ben bir kere 50 tl .vermiştim.onu da "anne bak dip perisi para koymuş.hemde çok para" diye geri vermişti.
bu kez paralar küçük ama geri vermiyor..kağıt para istemiyoruz..""demir olsun lütfennnnnnnnnnnnn".



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.