12 Şubat 2014 Çarşamba

Yeni yemek fotoğraflarını yüklemeye üşenince..

Aslında yeni yemek, kurabiye ve kek tariflerim ve fotoğraflarım var fakat makinede.
Bunları yüklemeyemememin nedeni ise pc yi çocukların açık gördüğü anda ben oynayacağım kavgasına girişmesi..Bu nedenle sadece hafta sonu pc açıyorum..Arka düğmesinden kapatıyorum hafta içi..pc çalışmıyor diyorum.Sadece hafta sonu açacaklar diyorum.vs.

Neyse yine Ediz maceralarından anlatayım bari.Boş geçmeyelim.

Ediz ve Emir akşam saat 21.00 de yataklarına yollanır bizim evde..Bazen bu saati aştığımız olur ama genellikle bu saatte odalarına giderler...
Geçen akşam yataklarına yolladım.
Ediz "Anne tikap (kitap) verir misin?"
verdim bir kitap 
"Abin sana okusun."

Geçtim salona..10 dakika geçmeden içeriden Emir bağırıyor .
"Anneeeeeeee Ediz kitabı yiyor."

Koştum gittim ki ne göreyim.Ediz kitabı dişleriyle sayfa sayfa koparmış  yerlere tükürmüş..Birde kıkır kıkır gülüyor ..Gülmekten altına kaçırdı ..

Popoya bir  kaç tokat yedi tabi.."Kitaplar yırtılmak için değildir, okumak içindir..Bir daha görmeyeyim"

Tabi zırlıyor bizim Ediz..O abisini güldürdüğünü düşünüyordu popoya tokat yemek aklında yoktu tabi..

Ve dün akşam yattılar yine Ediz "Anne tikap verir misinnnnn?"

Verdim tabii..okudular , resimlere baktılar..Ama yırtmadı. Aferin sana oğluşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.