17 Şubat 2014 Pazartesi

Bir yat gezisi macerası.

Bundan yaklaşık 14 yıl önce...
Eşimle o zamanlar sevgiliyiz..1 yıldır çıkıyoruz .Okul kapandı .Yine zorunlu staj var..
Sevgilim "hafta sonu yat gezisine gidelim mi?'
Ben "Olurrr..Gideriz.." . Fakat ben çok korkuyorum.Onu çok tanımadığımı düşünüyorum ve çekiniyorum aynı zamanda.
Hakkımda korkak diye düşünmesini de istemediğimden kabul ediyorum .
Neyse hafta sonu yatlar saat 10 .00 da kalkıyordu sanıyorum Ayvalık limandan.
ben küçük bir çanta hazırladım kendime havlu vs.
Gideceğimiz yat sevgilimin komşularının yatı..Çok büyük değil..Yaklaşık 20 kişiyiz.
Sabah serinliği var..Tabi benim korkudan rengim bembeyaz..
Yat açıldı..Adalara doğru gidiyor.
Yarım saatlik bir yolculuktan sonra yat bir adanın kenarında demir attı.
"Denize girebilirsiniz, yarım saat sonra kalkıyoruz."
Sevgilim hadi dedi denize girelim..o yanında zıpkın getirmişti..Atladık denize..bizim gibi başka yatlar da gelmiş park halinde, yolcuları yüzüyor vs.
Sevgilim bana denizin altını tanıtıyor.Gözlükler gözümüzde.Şu şakayık, şu lapin, bu çipura...
Neyse bir büyük balık gördü dibe daldı ..Yaklaşık 7-8 metredeyiz.Ben yukarıdan görüyorum.
Vurdu balığı çıkardı vs..Başımızı kaldırdık ki yat gidiyor , attaaaa..

Sevgilim bağırıyor , ıslık çalıyor nafile.Yat bastı gaza gidiyor.Allahtan başka yatların kaptanları bizi gördü kornaya basıyor...düdükler çalıyor..Bizim yat durdu. Geri geldi..Yaklaştı merdivenle bizi aldı.
Amma daha dakika 1 gol 1.
sonraki ada duraklarında kaptan "hadi gidin yüzün , gözümüz üstünüzde, bir yere kaybolmayın.." Hahaha hahahah hahahah  gülüyorlar.

Nereye kaybolacağız..açık deniz.kıyıdan 10 metre açıktayız en azından..kıyıya çıkmıyoruz ki..adada robinson olmak da istemiyoruz ...

Hareket saatinden çok çok önce tekneye çıktık her durakta.
Zaten kaptan ve yolcular:
 "Aaa gençler geldiniz mi ? Siz geldiyseniz hareket edebiliriz ." 
?????? Ehehehehehhehehe  heheheheh

Biz şaşkın şaşkın bakıyoruz tabi....

Akşam saat 17 .00 ye kadar sürdü bu adalarda mola, deniz , yüzme..

Her molada aynı kahkahalar, aynı cümleler.
Çok güzel anı kaldı bize..şimdi 11 yıllık evliyiz..
2 de küçük sıpamız var. Bu günümüze şükür.


2 yorum:

Düğme desenli eteğim.