17 Şubat 2014 Pazartesi

no no no!

Yemek yine yok..Yine hafta sonu çok çok yoğun geçti..Bu nedenle makinedeki resimler hala makinede.
Neyse işte böyle ..Bir sevgililer günü daha geçti gitti..
Biz cumartesi günü Emir"i de yanımıza alıp(Anneanne ve Ediz evde kaldılar..Ediz uyudu.) Sinemaya gittik . Eyvah Eyvah 3.
Ben çok eğlendim..Emir de beğendi..Eşim eh işte.

Neyse gelelim bugüne.
Az evvel annemi aradım..Annem bende kalacak 10 gün kadar.Çok mutluyum..Bakıcımız da kendi çocuklarıyla haşır neşir.

Sabah kalktığımda Ediz anneannesinin yanında yatıyordu..Kendi yatağını terk etmiş.
Ama annemin anlattığı hikaye bambaşka.
Gecenin bir yarısı yerde bir hareketlilik hissetmiş..Uyanmış bakmış ki Ediz.Bebek yorganı ve yastığını almış yere sermiş anneannesinin yanında uyumaya hazırlanıyor..
Gel oğlum demiş annem yanına almış ..Koyun koyuna uyuyorlardı zaten sabah ben evden çıkarken.
Yalnız bu hikaye bu kadar da değilmiş..Annem sabah kalktığında Ediz"in üstünü başını değiştirip banyoya bıraktığını fark etmiş..
Gece çiş yapmış..Uyku tulumunu çıkarmış, iç çamaşırlarını çıkarmış , pijamaları da çıkarmış..Temizlerini çekmecelerden bulup giymiş..ve yastık yorganını alıp anneannenin odasına taşınmış.
Annem sabah bunu bana anlattı içi acımış ..Kıyamıyor..Benim akıllı oğluşum işte..Hiç bana seslenmemiş.Belki de kızarım diye korkmuş.Aslında tuvalete gitmek istediğinde yanıma gelir "çişim geldi" derdi..yatağa kaçırınca başka oluyor galiba..Maşallah sana Minik kınalı kuzum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.