13 Eylül 2013 Cuma

TOSBİK YANAKLI CÜCÜK

Tosbik yanaklı cücüğüm (Küçük oğlum)

sabahları telefonumun saatini 6:30 a kuruyorum..ve işe başladığım günden bu güne her gün tosbik yanaklı cücük kalkıyor..
ne kadar ses çıkarmadan hazırlansam da o yinede kurulu saat gibi beliriveriyor arkamda...

bir bakıyorum ki edizzz...yataktan kalkmış..sarılıveriyorum....soğuk Düzce sabahında vücudu sıcacıkkkkk..

Neyse ona caului açıyorum..yazılısını bile tam yazamadım..ama okunuşu cay yu..hehe

oturup izliyor..bir bebek yorganı seriyorum  üzerine ,.tekmeleriyle atıyor..ben örtüyorum "oğlum üşürsün"
yohhhhhhhh
istemezmiş cücüğüm.

neyse ben pjamalarımla geziniyorum..kahvaltı vs.

o beni ne kadar izlemez görünse de izlermiş.

tam giyinirim ..farkeder..

onda da bir koşturmaca başlar..
odasına gider..bakarım çekmecelerine yoğunlaşmış..bir yandan üzerini başını çıkarmaya çalışıyor..bir yandan "ben de işe gitçemmm,beni bekleyinn" diyor.

arada pjaması baş kısmından çıkmazsa ağlanıyor ,sıkılıyor vs.

acıyorum içim cız ediyor haline ..

ama yanaşırsam daha çok ağlayacak..abisini de kaldıracak..

neyse o giyiniyor bayağı ...
ama bazen üst üste oluyor giyinmeleri..pijama üstüne pantolon.ayaklara çorap ..

o giyinmekle uğraşırken bizim evden kaçmamız lazım..çünkü hazır birşeyler cücüğümü oyalıyorken..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.