22 Eylül 2013 Pazar

emir 'in doğum günü pastası


oğlumun doğum günü bu kez aceleye geldi..yeni ev taşımıştık..ve ben de yeni işe başlamıştım..eve alışma dönemi..işe acemilik..bol stres.
sıradan bir pasta keki pişirdim..arasına dolgu malzemesini kendim yaptım..bildiğimiz muhallebi.
üzerine de 1 paket marşmelow aldım.onu benmari erittim.
pudra şekeri ile açtım..netten bulduğum tüm tarifler bunu anlatıyordu.
ama ben oldukça acemiyim..şeker hamurunu her yerinden deldim..yama yaptım falan .
neyse üzerini emir'ciğimin lego ları ile süsleyecektik.günler öncesinden konuştuk..
ona kalsa sıkış tepiş bir lego yığını olacaktı üzerinde..eleye eleye bu kadar oldu..
arkadaki poğaçaların hamurunu yoğururken susam kavurup koymuştum hamura ..o da nefis oldu..susamlı poğaçam..afiyetle yendi.
 doğum günü öncesi balonları şişirdik.

 doğum günü pastasının üstünden kesitler..
 yine doğum günü pastasının üstünden..
tabaktan kaçmaya çalışan jelibon kurtlar..kurtaların hepsini yedikk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.