11 Eylül 2013 Çarşamba

dünden özetler

netim evde hala yok ya ..
nedeni taşındığım halde hala diğer oturduğum yerdeki telefonumun kapatılmamış olması sanırım
2 gün önce aradılar..güncelleme yapıyoruz vs.
eski telefon numaramı söylediler.oysa bir önceki güncellemede yeni telefonumu yazdırmıştım..ama yinede dünkü aramalarında eski telefonumu söylediler..dedim yeni telim+ 514...... +diye...ama sanırım yine olmadı..
bu sebepten evdeki netimin çalışmadığını düşünüyorum..
eşim dün bankaya uğramış..faturalarımız otomatik ödemedeydi..ve eski telefon hattımızın faturası dün kesilmiş..yani hala açık görünüyor...boş yere 1 aylık fatura ödedik..
cumartesi bir telekom bayisine uğrayıp kapattıracağım hattımı..ben kapatıldı sanıyordum..

işte böyle ..sinir oluyorum ya...of ...iyi ki otomatik ödemedeymiş..fatura eski adresimize gitmiş olsa bile biz bunu bilemeyebilirdik..sonuçta orada oturmuyoruz..banka ekstesinde görmemiz de iyi oldu yani.

çocuklarım evde anneanneliriyle birlikte ..
dün samandıra şelalesine götürmüş eşim onları ..sabahtan akşama kadar eve girmemişler..iyi yapmışlar..sonra beni işten almaya geldiler..birlikte eeve döndük ..


ama ben çocukları çok özlüyorum..eve gidince bir koşuşturma ..bir telaş .yemek vs..yine çocuklara özel bir zaman ayıramıyorum..ama bol bol kucaklaşıyoruz..

bir bakıcı bulamadık halen...arıyoruz..ama öyle ısrarlı da değil sanırım..
bayrama kadar annemi burada tutacağız  gibi..
bayram sonrası babaannemiz ve dedemiz gelecekmiş..onlarla da biraz idare edebiliriz.
 ama mecburen olacak bakıcımız..
çocuklar bakıcıdan korkuyor..bakıcı kelimesinden korkuyorlar.

işte böyle ..ben şimdilik pratik şeyler yapmaktayım..çocuklara pratik bir pasta yaptım akşam..
bisküve ve crem ole ile ..pudingi pişirilmiyor bilem..crem ole olunca..çırpmak yeterli..
pudingi evde kendim yapıyordum..paket kullanmıyordum..bu seferlik böyle oldu...hepsi hazır malzeme ile olmak zorunda oldu...vs.vs.

hafta sonu geliyor ...çalışmak güzelllll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.