20 Eylül 2013 Cuma

diktiğimiz bluzlardan sadece birkaç tanesi..


 evet arkadaşlar...uzun zaman önce netim gitmişti..
bu bluzlar diktiğim bluzların sadece 2 tanesi ..daha çok var..şimdilik bu kadar çektim resim.
çocuklardan fırsat buldukça çekip ekleyeceğim..kumaşlar ipekker kumaş..parçacıdan almıştım..her bir bluzun kuması 2 tl.
ve ben 2 tl. ye güzel bluzlar dikme fırsatını buldum..eski komşum Hayriye ablamla birlikte..yardımları için ona çook teşekkür ederim..dikiş makinamın nasıl kullanılacağını öğretti sağolsun..çok yerde makinam takılıyordu..yukarıdaki kumaş parlak ip ile örülmüş.jakarlı bir kumaş..ben beğendim..umarım siz de beğendiniz.

 yukarıdaki gri ve mavi kumaş ise triko kumaş..bunları da parçacıdan metresini 3 tl . ye almıştık.ince triko..mevsimlik fakir kol bluz diktik..bunları da giyip resimleyeceğim..



bu kumaş da keten .gri..parçacıdan almıştım..parçası 2tl.yine..
yakasındaki fisto ise evde vardı.ve rengide uyunca neden olmasın diyerek yakasına taktık.
şimdi işyerimde çeşit çeşit giyiyorum..
Devamı da gelecek..
nasıl diktiğimi de anlatacağım arkadaşlar.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çokkk güzeller çok beğendim öpüyorum kuzularla seni
    dileğim yorum yayınlar iken doğrulama yı kaldırsan yorum yazdıktan sonra sıkıntı yaratıyor bizim için

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım..canım doğrulama nasıl kaldırılır bilmiyorum..anlatırsan kaldırırım ..ben de senin kuzularını öpüyorum.

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.