17 Haziran 2014 Salı

Güzeldere Şelalesi.


Akşamüstü dönüş yolu.


 Kuyruğunu bırakmış bir kertenkele


Otların arasında çocuklarım tarafından bulunmuş ve salatalık kabuğuyla hemen beslenmeye alınmış bir salyangoz.

Şelaleye indikten sonra yukarı çıkmak için büyük efor sarf eden oğluşlarım.


Tüm bu gezi oğluşumun karne hediyesiydi tabi ki.
Başarısıyla bunu hak etmişti.
Ortalıklarda konuşulan;karne, babası gelince " hani oğlum karneni göreyim", telefon açan büyüklerin "karnesi nasıl ? " soruları Ediz "in dikkatinden kaçmadı tabi ki.
Akşam olunca " Anne benim karnem nerde ? " diye karşıma dikildi.
_" Ay oğlum senin karnen burda " deyip abisinin tüm karnelerinin biriktirildiği çekmeceden, geçen döneme ait ( abi karnesi) ni çıkardım..Kendisine takdim ettim..
Bir de tombul yanaklarından öpüp tebrik ettim..Başarılarının devamını diledim..
Çok mutlu oldu..Görülmeye değerdi o an yani..

Ne yapayım.Onu da üzmek olmazdı tabi. Çözüm yolunu böyle buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.