11 Mart 2014 Salı

Biri yerde yatar yuvarlanır, diğeri kendini Osmanlı kılıç ustası sanır...

 Bu ne haldir ..Gezimizin son zamanlarına doğru hiç laf dinlemez , bildiğini okur oldu.Sanki inadıma yapma dediklerimi yaptın oğluşum.
İşte bu da anneannesiyle büyük oğluş..Fazla dizi ve film izlemiş de etkilenmiş desem yalan olur..çizgi filmlerden etkilenmiş bu uşak anlaşılan.

Dün akşam Emir'in rehber öğretmeninin odasında onun bakıcısıyla görüştük. Hazirandan itibaren bizim çocuklara bakacak..Fakat biz bakıcıyla konuşmaya çalışıyoruz bizim oğlanlar ve öğretmenin 2 yaşıt kızı oyuna tutuştu..kağıttan uçak atıyorlar birbirlerine ..arada öğretmenin kafasına geliyor, arada bakıcının yüzüne..Nasıl utandım anlatamam..Bakıcı diyor ki : 'Çocuklarınız hep böyle hareketli mi?'
Önce bi yutkundum ve ne diyeceğimi bilemedim.."Hayır böyle değiller normalde desem inanacak mı?"
Neyse Emir in öğretmeni imdadıma yetişti.."Emir çok sakin çocuktur..Yaramaz değildir "dedi..Ama bakıcı ne kadar inandı bilemiyorum..Ama ben çok utandım..odadan çıkarken çocukların saçları başları terden ıslanmıştı..Düşünün nasıl kudurmuşlar..Bakıcı umarım vazgeçmemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.