26 Aralık 2013 Perşembe

yeni yılda ..


Yeni bir yıl yaklaşırken .

Ne zaman 1999 bitti.. 2000 lere girdik..Milenyum Milenyum diye bağıran biz değil miydik???..ne zaman 2014 oldu?..zaman, ne zaman bu kadar hızlı geçti?...

dün korktum ..çok korktum..


Çünkü:

Dün her zaman ki gibi bakıcımız oğlumu okula götürmüş.
ve bırakmış..oğlum 1. derse girmeden evvel tuvalete gitmek istemiş..derse de geç kalmamak için acele ile koşturuyormuş. O anda tuvaletten koşturarak çıkan 8. sınıf öğrencisi oğlumla çarpışmış..oğlum yere düşmüş..sırt üstü ve başını yere vurmuş..8. sınıf öğrencisi fena çarptığını düşünerek oradan kaçmak istemiş ve oğlumun koluna basarak üstünden geçip gitmiş..kaldırıp özür dilemek yerine..oradan geçen veliler oğlumu kaldırmış.sınıfına götürmüş.
Bir ara telefonum çaldı.. 
Arayan Emir'in öğretmeniydi.oğlumun düştüğünü midesinin bulandığını ve başının döndüğünü söyledi..Telefonu nasıl kapattığımı bilemedim.ve babasını aradım..O da bir solukta okula gitmiş..Emir'i hastaneye götürdü..doktor kolunu ve başını muayene ettikten sonra '3 -4 sat kadar hastanenin buralarda bulunun ayrılmayın 'demiş..bir şey olmazsa evine gidebilir..ama her hangi bir kusma vs. de hemen getirin..'Tamam' demiş eşim..Almış oğluşu biraz dolaştırmış.Yemek yemişler baba oğul..Ben de iş yerimden izin aldım..Yanlarına gittim..Oğlumun yanağında da kızarıklık ve tahriş vardı..Sanıyorum 8. sınıf öğrencisi ayakkabısını da yüzüne sürtmüş kaçarken..

Çok şükür oğluma bir şey olmadı..Ama çok korktum..
Bir anlık  kaza işte..Allah korusun..



Yeni gelecek yılda kazalar yaşanmasın..
Sağlıklar bozulmasın.
Çocuklar ,anneler , babalar hep gülsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.