19 Aralık 2013 Perşembe

ev yapımı köfteden iskender kebap :)



Evde o gün ekmek fazla alınmış..geceden de kıyma çıkarmıştım.
kıymayı 1 adet soğan rendeleyerek ,karabiber ,tuz,un ve 1 çay kaşığı karbonat ile yoğurdum..ve kızarttım.

ayrı bir tavada biber salçası ve tereyağını kavurdum..sonra biraz su ilave edip salçanın yayılmasını sağlamaya çalıştım..

ekmekleri küçük parçalar halinde doğradım.

biberleri de ayrı bir tavada kızarttım

..

ve hepsini bir tabakta birleştirerek yoğurt eşliğinde  hızlıca sundum..

Hızlıca diyorum çünkü iş dönüşü eve gelişimiz telaşeli oluyor..çocuklar dahil hepimiz acıkmış oluyoruz..ve yemek beklemeye pek tahammül olmuyor..bu sebeple çok hızlı davranmaya çalıştım ki en kısa zamanda içerideki odaya 'yemek hazıııırrr' diye seslenebilmek için..

Afiyetle yenildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düğme desenli eteğim.