3 Mart 2015 Salı

Farklı Mercimek Çorbası





Geçtiğimiz hafta sonu çocuklara öğlen için mercimek çorbası pişirdim.
Önce mercimeği bol su ile haşlayarak başladım işe. Tabi bir tutam da tuz ilavesiyle.
Ayrı bir yerde 1 adet kuru soğanı zeytinyağı ile kavurdum. Ve bu iki malzemeyi karıştırdım.
Mercimek ve kavrulmuş soğan.
Tam blenderden çekmek üzereydim ki. Çocukların midesine farklı bi şeyler de gitmeli diye düşündüm.
Buzdolabını açtım ve gözüme kendi yaptığım kırmızı pancar turşusu ilişti.
5-6 dilim aldım turşudan çorbaya ilave ettim. Öylece blenderden geçirdim.
Üzerine de Ayvalıktan gelen zeytin yağından koyduktan sonra çocuklara afiyetle yedirdim.
Bayıla bayıla yediler.
Çook beğendiler ama içinde ne olduğunu sormadılar. :)

2 yorum:

  1. Biz annelerin keşfedemeyeceği bir çorba yok :)) Yaşasın anne olmak.Yesin kuzular:))

    YanıtlaSil
  2. Biz annelerin keşfedemeyeceği bir çorba yok :)) Yaşasın anne olmak.Yesin kuzular:))

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.