9 Temmuz 2014 Çarşamba

Günaydın.

Dün akşam iş çıkışı her zamanki gibi eşim beni merkezden aldı. Önce bakıcımızın evine gidip çocukları aldık.
Ben eve çıktım , iftardan önce yemekleri hazır etmek için. Eşim ise çocuklarla parka girdi. Büyükoğluşum dün camii ye başladı bu arada..  İlk gün oturmuş izlemiş sadece. Neyse akşam olup da eşim çocuklarla eve geldiğinde yemekler hazır,  çocuklar kurt gibi acıkmış oluyor .
Dün akşam menümüzde çiğ börek vardı. Oturdu çocuklar yemeye başladılar.
Nereden söz açıldı bilemiyorum "En çok kimi seviyorsun " sorusu çıktı ortaya.
Emir dedi ki : "Ben en çok annemi seviyorum."
Hemen ekledim "Babamı, kardeşimi de çok seviyorum diyecektin galiba ?"
"Hayır en çok seni seviyorum !"
Ediz de fikrini söyledi durur mu ?
"Ben en çok Emir" i seviyorum."
Ben şaşırdım tabi. Annemi ya da babamı seviyorum demesini beklerdim biraz galiba..Ama çok hoşuma gitti tabi cevabı.
Emir atladı Ediz " in cevabına " Beni sevme istemiyorum, annemi sev , babamı sev !"
Ediz kızdı " Hayırrrr Emir ! Ben en çok seni seviyorum."
Maşallah oğullarıma Allah sizi hiç ayırmasın kuzularım. Hep birlikte mutlu ve sağlıklı olun inşallah.

Bu resimde de ediz sanıyorum 2,5- 3 aylık kadar.
Sabah erkencikten kalkarlardı. Saat 5 mi desem 6 mı bilemedim ?

3 yorum:

Düğme desenli eteğim.