12 Aralık 2014 Cuma

Kardan Adam Gibi Görünen Biz . Ailemiz.






Bu kardan adamları severek takip ettiğim banucabirseyler.blogspot.com da görmüştüm.
Çocuklarım için eğlenceli bi etkinlik olacağını düşünerek ben de yapmaya karar verdim .
Ama önce köpük bulmak gerekiyordu.
Eşime söyledim . Bende var deyince çok mutlu oldumm..
Bizim de kardan adamlarımız olacaktıııı.
Dün akşam çocuklarla oturduk bu kardan adamları yaptık.
Büyükten küçüğe eşim, ben, büyük oğluş , küçük oğluş.
Kendimizin yansımasını yaptık
atkı, göz , düğmeler, burun suluboya ile boyandı
süpürgeler ve şapkalar elişi kağıdından.
sonra bir kartona yapıştırıldı ve suluboyanın , yapıştırıcının kuruması için yüksekçe bir yere kaldırıldı. Çok elliyorlardı. Bozulması an meselesiydi.
Küçük oğlana süpürge yapmamıştım.
Fakat gece yatmadan düşündüm ki oğlan kalkınca benim süpürgem niye yok diyecekti .
Yatmadan onun süpürgesini de eline tutuşturdum..
Sabaha hazır pencerinin kenarına koydum.
Uyanınca görsünler ve mutlu olsunlar istedim..



3 yorum:

  1. Çok şeker olmuşlar Dilekcim, emeğine sağlık, tam bir aile, çocuklar çok sevmişlerdir eminim, en güzeli onların sevmesi zaten, hepinize sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Kardam adam ailesi çok şirinsiniz...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Banu Hanımcığım. bizden de sevgiler , saygılar. Öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil

Düğme desenli eteğim.